Herkese günaydın, güzel anne adayları sizlere danışmak istediğim bir konu var. Renkli ultrasonu kaçıncı haftada çektirdiniz? 21-22. Haftalarda çekilmesi gerekiyor biliyorum ama 23. Haftada çektirmek istiyorum biraz daha büyümüş olur vs diye. Peki siz kaçıncı haftada çektirdiniz 23. Haftayı beklemelimiyim sizce ?