Ben yeni hamileyim çok kötü grip oldum vücut ağrısı faln vardı başım fena agriyodu belim aynı şekil acile gittim parol serum verdi evdede Ihlamur ballı su bide paça içtim bol sirkeli sarımsaklı tabi doktora danışarak yapın siz öyle şuan İyiyim sadece boğazım aciyor öksürük var oda geçer inşallah Allah şifalar versin