Ysmntnhn teşekkür ederim canım tavsiyelerin için ben de çok dikkat edecem artık, hep abur cubur yiyodum onu kestim, ekşi maya ekmek yiyoruz, meyvenin yanında yoğurt ceviz falan yemeye çalışıyorum artık, çantamda da sürekli atistirmalik bulunduracam. Sana da çok ama çok geçmiş olsun, Şeker çağımızın hastalığı, rabbim hepimize şifa versin.