Teonam Hamileliğimin 8. Haftasından beri ara ara kanamam oluyor ve o zamandan beri evde yatıyorum . Kese etrafında kanama var diyordu doktorlar. Cumartesi günü kanama alanı çok büyümüş dedi doktor ama ben iç çamaşırımda bir haftadan fazla olmuştu kanama görmüyordum bu sabah baktım ve kanama gördüm. 11+0 olduk bugün. Akşam üstü doktora gidicem bana dua edin umarım bebeğim iyidir ve bir şey olmaz 🙏🏻🙁
Sevalteo Teonam allahım inşallah bebeğini sana sağ sağlim kavuşturur cnm allahın ismi olan Ya mubdi zikirini çek bol bol
Teonam GamzeCan hafta da bir iğne oluyorum her akşam yatmadan da progestanı fitil olarak kullanıyorum