Bence çok erken negatif çıkarsa üzülürsünüz evet bel ağrısı ve kasık ağrısı hamilelik belirtisi diyebilirim bende adet zamanım her sabah bu ağrıyla uyanıyordum adet oldum diyordum yoktu bence adeti bekleyin adet gününüzden geçerse öyle test yapın hem net çıkar 😊