Maryhoney 2 gün önce asi oldum ilk doz. Şuan vurulduğu yerin çevresi kıpkırmızı elimi degdigimde yanıyor resmen ağrı da var bişey olur mu sağlık ocağına gideyim mi
Cucu_01 Maryhoney gayet normal kolonya varsa pamuğa dök o bölgeyi sil hemşire bana çyle demişti birde buz koy dedi öyle yapmıştım