Bebisannneessi Bebeğim 50 günlük birkaç gündür balgamini atamıyor ilaç kullanıyoruz ama aynı, öksürüyor tıkanıyor lütfen yardım edin napabilirim
Adenks Bebisannneessi sarımsaklı zeytinyağı deneyebilirsiniz balgamı çok rahat atıyorlar öksürüğe de iyi geliyor yapılışı da bi Kaç sarımsağı iyice ezip üzerine geçecek kadar zeytinyağ ekleyip bi saat beklettikten sonra kullanmak buzdolabında bekletip istediğiniz zaman kullanabilirsiniz. Ayak altına sürüp üstüne çorap geçirin dikkat edin sarımsağı sürmeyin sadece yağı sürün
Minikgebe Bebisannneessi taputman yapabilirsiniz minik minik. Yani elinizi hafif kavisli şekilde yapıp bebişin sırtına aşşağıdan yukarı doğru pıt pıt vurabilirsiniz. Ciğerlerini rahatlatacaktır. Postral drenaj olarakta geçer bebişler için olanların videolarını izleyip uygulayabilirsiniz🙏🏻 bol bol şifa dilerim🙏🏻
Bebisannneessi Youngmotherr doktora götürdüm pazartesi günü, şurup ve burun fısfısı verdi, sürekli burnunu temizliyorum, serum fizyolojigi hava olarak da veriyorum ama pazartesiden beri geçmedi bı türlü