zeynepsalgar1 Beyzagzn çok şükür ismim Zeynep ve adımı çok severek kullanıyorum. 22 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç 1 gün bile hastanede yatmışlığım yok😊 yine de sizin tercihiniz ama kim dediyse kulaktan dolma bir bilgi diye düşünüyorum 🙏🏻
AysnYgz Hmyr_ygt 28.haftam bizde karar veremedik ama Duru Deniz Güneş Asel Asel zümra Bahar Aklımızdakiler
Hfoz Ben 1.hamileliğimde kız ismi düşündüm olursa zeynep olsun. hz. Haticenın kızı diye ve bende hatice olunca güzel olur düşündüm ama ilk bebeğiim erkek adı ömer oldu şimdi hamileym kızımız olucak ve adını Zeynep koyucağz inşallah sağlıkla gelsinde 🥰