Dilo721 Nasıl gidiyor neler yaşıyorsunuzz ? Bende arada kasık sızlaması oluyor, en son iki hafta önce doktora gittim bir ay sonra gel dedi zaman geçmiyor çok merak ediyorum nasıl diye
Lalemmm12 Dilo721 bende ağrı yok şükür sadece bulantım vardı bugün doktor ilaç verdi oda geçti şükür ki ama şunu dicem bi çok kadın bebeğini çok düşündüğü için ağrıları olabiliyor düşünmemeye bakın zor biliyorum ama deneyin 🩷