Merhaba kizlar bugun itibariyle 39. Haftadayim ilk gebeliğim. Bugun doktorum catin dar gozukmuyor ama bebek kanala yerlesmemis falan dedi boyle bir sey yasayan var mi acaba sanki bana en basindan beri sezeryan yanlisiymis gibi geliyor doktorlar icin konfor alani sezeryan bence evet sezeryan da nir dogum sekli ama zorunlu sezeryana yonlendirmek korkutarak ne denli dogru biraz akil verir misiniz daha once boyle birsey yasayanlar