Bir diş sarımsağı ortadan ikiye böl dişin kırıksa direk içine doğru koy alt dişinle bastır biraz canın yanar ama ağrıyı baya keser. Doğal antibiyotik zaten sarımsak ben çok faydasını gördüm ağrın geçse bile 3 gün yap düzenli dişini fırçala :) 33 haftalığım doktor diş cektirebilirsin desede dişciler yanaşmadı malesef çekmeye benim çözümüm bu oldu :)