feyzcvs Hastanedeyim, suyum geldi ama sancım yoktu. Şu an 5 dakikada bir birer dk süren sancılarım oluyo sancı geldiğinde açılma olması için yapmam gereken bir şey var mı ıkınmalı mıyım ???
prensesannesi_2227 feyzcvs sıcak duş,merdiven inip çıkma yada eğilip kalkma yatajtan tutunup otur kalk yapabılırsın. Kolay dogumun olsun ıns
Gizmooo feyzcvs ayy canım benimde ilk hamileliğim 30 haftadayım daha hiç bir bilgim yok ama yazıyım üstte kalsın umarım yardımcı olan biri çıkar gerçi hastanedesiniz korkmanıza gerek yok ama insan destek bekliyor tabiki hayırlısıyla bi avazda doğurun inşallah 🙏
prensesannesi_2227 feyzcvs doğru nefes alma taktıklerı var dıyaframını sısır sakınce nefes al nefes ver öyle oyle yapcan sakın kalmaya calıs
kubramecit feyzcvs sakın korkma kendini strese sokma sancı geldiğinde derin nefes al sakin kal elini karnına koy Ayetel Kürsi oku Meryem suresi oku
Emineirfan Rabbim kolaylık versin 37.haftadayim bende hiç bir bilgim yok sadece dua ederim sana 🤲🏻 rabbim yardımcın olsun kardeşim 🤍
Dodomom feyzcvs hadi hayırlısı 🌹 evet yatınca ağrı fazla oluyor. Benim ilk normaldi hatırlıyorum 11 de başladı akşam uyudum uyandım sonra artık dayanamadım hep ayakta ordan buraya yürüdüm ve öylece hastaneye gittim 45 dk doğum yaptım sabah 5 de
__mom1 Canım ben de hiç hareket edemiyordum sancılarda duşa girdim hastanede oturağa oturdum. Sıcak suyu açıp tuttum. Rahatlattı beni çok açılmam da hızlı oldu doğurdun mu bilmiyorum ama