Kızlar ayın 5’ inde adet olmam lazımdı ama herhangi bir belirti yok kan değerim 1.20 yani negatif çıktı dayanamadım bugün test yaptım aşırı silik bi çizgi çıktı sabaha kan versem mi yoksa erken gebelik testi yapsam mı bilemedim yükselme olur mu sizde başınıza geldi mi böyle bi durum 🥹