Kızlar bebeğim 3 aylık gece 12.20 de corasprin almam gerekti rahatsızlandım kalp krizi riski olunca aldım bir tane gece 2 de bebeğim uyandı dolapta sütüm vardı onu verdim yeterli gelmedi baya azdı 2 3 dakika kadar emdi 112 aradım sordum eczaneye sordum bişey olmaz diyorlar ama insan tedirgin oluyor emzirirken corasprin alan varmı