Zezecee Kızlar 31 haftalık hamileyim uzun zamandır gripten korundum fakat bu sefer yakalandım sanırım ne yapabilirim inanılmaz boğaz akıntım var yattığımda öksürük oluyor pastil ve ıhlamur içiyorum fakat geçmiyor hamileyken grip olmak ne kadar zormuş
e_blue_sky_a Zezecee evet salgın var 28zim ben de ve bu 5.gun. bugün dahiliyeye çıktım farklı biseyden gribi de sordum ateş yoksa sorun yok ilaç da veremiyoruz ılık şeyler iç ağrı olursa parol dedi ıhlamur
alynozds Zezecee 34deyim bende hastayım bir haftadır ikinci hastalığım bu benim ama çok süründürüyor ya hamileyken doktorum sadece parol içebilirsin dedi bende içmedim hiç onu içeceğime dua ederim daha yararlı olur 😅 ıhlamur içip geçmesini bekliyorum burun spreyi deniz suyu aldım ama o da açmıyor şahsen burnumu pek yararı olmadı bana arada göğüsüme vikis sürüyorum iyi geliyor öksürüğe
Gizem3514 Zezecee Öksürük için ılık süt içine bal koyarak içebilirsiniz yatmadan önce. Birde sabahtan 6-7 tane sarımsağı ezerek üstünü geçecek kadar zeytinyağı koyun akşama yatarken sadece yağı ayak altlarınıza sürüp ince bir çorap giyin öyle uyuyun. Bana çok iyi geldi öksürmekten uyuyamıyordum. Yapar yapmaz etki etti. Umarım sizede iyi gelir. Çok geçmiş olsun umarım hemen toparlarsınız.
Sevdeeez Bende grip oldum. 36 haftalık hamileyim. Acilde serum taktırabilirsiniz nane limon zencefil bal frigus şurup alabilirsin. Dedi doktorum
Zezecee Sevdeeez Bugün ilk gecem ve çok zor geçiyor muhtemelen yarın doktora gideceğim serum mantıklı geldi ama bu boğaz akıntısı ağrısı çok fena
Aybarssmom_ Zezecee geçmiş olsun canım çokta yapabilecek bir şey yok bu dönem griplerde. Ihlamur, bol su, özellikle c vitamini içeren meyveler, bolca dinlen
Betren Bende 13. Haftadayim 2 haftadir cekiyorum gecmedi 2 gun önce antibiyotige basladi doktorum Ay hemen geçer inşallah
Zezecee alynozds çok geçmiş olsun bende dün gece hiç uyuyamadım boğaz ağrısından zaten yatamıyorum da artık birde öksürük geliyor sabah hastaneye gitmek zorunda kaldım ama sadece parol serumunu yaptılar hala aynıyım çok zormuş gerçekten kendimi taşımaya zorlandığım gibi birde hastalık 😷