Julideniz Merhaba iyi geceler herkese☺️ ben yeni doğum yaptım sayılır bebegim 6. Aya girdi. Doğdugundan beri sağ memeyi zorla emiyordu şuan tamamen bıraktı sadece sol memeyi emiyor ki onu emdıgındede doymuyor mamada veriyorum ek gıdayada basladım erkenden ilk doğum yaptıgım sıralar iki memedende cok süt geliyordu suan solda öyle dolup taşmıyor cok üzülüyorum ben ne yapabilirim tecrübeli olan varmı? Ayrıca sağ memeyi sıkınca elimle süt geliyor akıyor sağma makinasıyla sağdım iki güm önce iki damla zor indi süt inmiyor
BirazbundanBirazondan1 Julideniz bestlak damla eczane den alın işe yarıyor. Dereotu, kuru soğan, yeşil soğan, havuç, bulgur pilavı işe yarado bende. Isırgan otu süt yaparmış.
Nurov Ebebekte süt yapan içecekler var onlardan deneyebilirsiniz bide bulgur çorbası şekerli çay vs ve en önemlisi sık emzirmek
Nurov Julideniz bebekler süt gelmeyen göğsü red ediyolar diye biliyorum o göğsünüzü pompayla vs uyarın benim de sağım daha az çalışıyodu bebeler hemen anlıyo bunu