Selam kızlar. Bu akşam kontrole gittim, 8+2 deyiz henüz. Doktor kesen normale göre büyük bu pek hoşuma gitmedi, önemli olmayabilir ama haftaya tekrar kontrole gel yakından takip edelim dedi. İlk gebeliğim tecrübem yok, biraz evham yaptım açıkçası. Kese büyük olunca ne olur bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi