Selinnn123 37+4 haftalık hamileyim 14 Aralıkta sezeryan günü verildi zorunlu 2. Sezeryanim çünkü. Ama dün ve şimdi sürekli olarak belimden karnıma doğru ağrı giriyo ama saniyeler sürüyo. Bebek hareket ettikçe canım acıyo baskı yapıyo doğum belirtisi mi bunlar