Beritan33 Kızlar ya benim doktorum bana doğum fiyatında sezeryan 15 bin normal doğum için de 20 Bin dedi sizce bu saçmalık değilmi benim bildiğim sezeryan daha pahalı olur ya da ben mi yanlış biliyorum lütfen beni bişgilendirin
2erkek1kiz Beritan33 çam Sakura hastanesinde bedava 3. Gebeligim ilk kez şehir hastanesi olucak sezeryan doğum hep özellerde yapmıştım hatta 22. Haftama kadar da özele gittim bebegımde problem olunca tam teşekküllü bir hastane tercih ettim. Fıyatlar uçmuş kızımı Saglıkla kucağıma alırsam özel hastane ucretını hediye olarak eşimden talep edicem😂
C9-3_g Beritan33 benim annem kardeşime doğum yapacakti oda normal doğuma fazla istedi annem dedi neden normal fazla gecede gelsen çocuk doğana kadar başında bekleyecegim sezeryan iki dakikalik karinlik odada bile alır çıkarım dedi
karaguzelirem_ Benim gittiğim hastane de sezaryen 21 bin normal doğum 18 bin tl sizinki neden öyle anlamadım 😂
Beritan33 karaguzelirem_ ben de anlamadım acaba doktorum sezeryan yanlısı benide o yöne mi Etkilemeye çalışıyor anlamadım
Havvakc Beritan33 Özel hastanelerde Hasta Hakları Birimi vardır oraya sorun. Yoksa danışmaya sorun fiyat bilgisi için sizi yönlendirirler.
Aybarssmom_ Bizde normal doğum 9.500 Zorunlu sezaryen 10.500 İsteğe bağlı sezaryen 20.000 Normal doğuma teşvik için bu şekildeymiş devlet artık bu konuda daha hassasmış öyle demişlerdi sizin hastanenin sistem değişikmiş
Sennur86 Memorial Bahçelievlerden sezeryan 43 bin, normal doğum 36 bin, epidural 38 bin fiyat aldık..
Sennur86 Beritan33 Evet çok yüksek, 10750 tl de sünnet ücreti var :( Doktorumuz orada, değiştirmek istemiyorum..