Ne işe yarıyor?
İnternetten araştırma yaptım. Bebeğin tutunması için deri altına emilim sağlıyomuş. Östrojen salgılıyomuş sanırsam. Yani doğru anladıysam. Peki kullanan varsa doktor size ne için verdi?
Doğru mu tutunmayı kolaylaştırdığı?
Düşük önleyici olarakta geçer mi?
Ağrı sızı yapar mı?
Çünkü şuan sanki bantlı tarafım sızlıyor gibi oluyor.