asıdan sonra atesı cıktı carpol verdım ama hala atesı var dusmedı 38.3 cıkıyor asıdan doayı oldugu ıcın doktora gıtmeye gerek varmı ılk cocugum bı bılgımde yok baska baıeyden olsa coktan gıtmıstım ne yapıcagımı bılmıyorm soguk uyguluyorm ama dusmuyor huzursuzlugu yok ama uyumuyorda