mervemurat16 hmm ama on bes dk da çok saçma değil mı Allah aşkına zaten günde sınırlı girebiliyorum tam bir şey okuyorum bilgi almak için vs hopp reklam bekliyorum yada çoğu zaman çıkış yapıyorum sonra nerede kaldığımı bulamıyorum son bir haftadır böyle oncesınde bu kdar yoktu