Ymr06 Kızlar aklıma takıldı,ilk çocuğunu emzirip ikincide sütü gelmeyen ,olmayan oldu mu? Yada ilkte olmayıp ikincide sütü olan ?
Merve1414 Ymr06 ikisindede iyi sütüm geldi maşallah bu 3. Bundada geleceğini düşünüyorum zaten emziriken hamile kaldım hep
Merve1414 Ymr06 inşallah gelir canım üzülme sitres yapma yeterki ama ben nekadar sütum olursa olsun azda olsa mamaylada destekliyorum dışarıda kolaylık olduğundan oda
Merve1414 Ymr06 benimde büyük oğlum oletdi sadece anne sütü ve aşırı alerjik bebekti onunla birlikte bende diyet yaptım 2 sene boyunca süt yoğurt peynir yumurta kırmızı et Antep fıstığı fındık ağzıma sürmedim alerjiden dolayida her mamayida icemiyordu çok zorlanmistim 2. Öyle değildi inşallah 3. De iyi olur
Nurov Benim sezaryen olmasına rağmen hemen sütüm indi, pompayla çok uyardım mutlaka doğum çantanıza koyun derim