Babykiwi Merhaba kızlar 18 haftalık hamileyim gecen göbeğimin bi noktasında sertleşme oldu dun yine farkettim sertlik oldu bi iki dk sonra normale döndü bi ağrım sızım yoktu ama bugün göbeğim ağrıyor ara ara normal mi başına gelen var mı
Pamuk Babykiwi Göbek deligimin yanında bebeğimin biyerleri oluyor bazen.Benim 20. Haftadan sonra başladı.Eger zayıfsan erken gelmiştir eline.
Babykiwi Aslında zayıf değilim ama doktor gecen hafta sen zayıfsın hissedersin artık dediği ne konu da zayf dedi anlamadim
Babykiwi Pamuk aaaa zaten dokundum hemen böyle ne oldu diye sonra kayboldu bebeğimi tam hissedemedim öyle daha onun için de anlayamadım siz kaçıncı haftanız da bebeğinizi hissettiniz
Pamuk Babykiwi 20. Haftada göbek deligimin orda sertlik oluyordu bazen o bebekti.O haftada az hissettim.22den sonra iyi hissettim ama ben kiloluyum.
Babykiwi Pamuk anladım bende kiloluyum 75 le hamile kaldım sonra ilk zamanlar kilo verdim 72 lere düştüm tekrar 75 oldum iştahım açıldı ☺️
Babykiwi Pamuk hadi yaaa ben 3-4 arası çok acıkıyorum bide akşam yiyorum çok kilo alırsam diyede korkuyorum