Zehraok72 devlet hastanesi oldugu için mi pek bakmıyorlar yada uğraşmıyorşar anlamadım çnkü oğlumda ilk gittiğim doktorum özel hastanesinde baktıgında kaç çocugun var üç kızım var dedim sanki buda kız dedi ama başka özel hastaneye gittim erkek doktordu o çok ilgiliydi baya baya baktı resmen çok çabaladı cinsiyetini görmek için erkek dedi bana bu gebeliğimde devlete gittim pek ugrasmadı kız gıbı geldi sanki diyip ultrasyonu kaldr dı tekrar o erkek doktorumamı gitsem dusunmuyorum dgl yanı