Ben genel isticem, çünkü belden uyuşma ile yapılan sezaryanda sknti yaşayanlar ,yada o amleyt ortamını görüp piskolijik olarak iyi olmadığını söyleyenler var…zaten kendim çok heyecanlı bir insanım,en iyisi genel,zaten ikinci sezaryan olucam..kızımı özelde yapmıştim, doktorum belden uyuşmayi tavsiye etmemişti ki,genel olmuştm