Ebruebru1991 10 haftalik gebeyim dr regenesis max yazdi fakat ben gunduz ictigimde midem bulaniyor gece yatmadan iciyorum .. kontrolume daha var benim gibi kullanan varmi acaba
Mrv4 Ebruebru1991 bende pregnom kullanıyorum ve malesef vıtamınler bende de bulantı yapıyor 😞 hatta suan bile maden suyu ıcıyorum yatışsın dıye
Tugce0306 Ebruebru1991 Evet 12. Haftadan beri kullanıyorum 31. Haftadayım ilk zamanlar bana da yapmıştı doktorum alışma süreci dedi sonrasında geçti sabah aç karınla içiyorum
Skarakas Ebruebru1991 bende iki gebeligimdede kullandim hnuttugumde gece de aliyordum yine dr nize sorsrsiniz ama bir sorun olacagini dusunmuyorum
Ebruebru1991 Mrv4 Tugce0306 sabah ac karinla troit ilacimi iciyorum aslinda belki aksam yemegi ustune daha tolere edebilirim gece yatmadan iciyorum oda iyi geldi bulanti yapmadi bakalim dr da sorayim
Ebruebru1991 Mrv4 okudugum kadariyla zamanla alisiliyor ama ben yinede zaten halihazirda bulantilarim oldugu donemde gece yatmadan almaya devam🤗
Tugce0306 Evet 12. Haftadan beri kullanıyorum 31. Haftadayım ilk zamanlar bana da yapmıştı doktorum alışma süreci dedi sonrasında geçti sabah aç karınla içiyorum
Ebruebru1991 Tugce0306 ay masallah cogu gitmis azi kalmis eskiden decavit elevit yazardi dr lar en kucugumw gebeyken bende dogumdan sonrasina kadar imom omega kullanmistim demek bunda da oyle yapacak dr
Ebruebru1991 Aybarssmom_ o zaman bende devam edeyim bulanti yapinca boyle cozum buldum ama dr a da sorma imkani bulanadim kontrolde sorarim max faydalanmakta istiyorum vitaminden
Ebruebru1991 Dileksue o zaman az zaman gecince bende kahvaltidan yada aksam yemeginen sonra icerim ins🤗
busedilmen Gebeliğimi öğrendiğimden beri kullanıyorum kahvaltı sonrası. 39. Haftadayım herhangi bir sıkıntı yaşamadım
Ebruebru1991 busedilmen ay masallah bisey kalmamis bebiisin dogmasina..🫠 devletteki dr yazdi bunu ne zanana kadar kullanacagimi soylemedi daha onceki gebeligimde imom u bende doguma kadar hatta sonrasinda kullanmistim🤗