Normalde mastitte sıcak kompres uygulanır ama bu sut akışının artmasına sebep olur. Ama memeden kesme dönemlerinde ve doğumdan sonra bebegini kaybeden kişiler sütü durdurmak için soğuk kompres uyguluyorlar diye biliyorum. Deneyin isterseniz belki faydası olur. Tabii enfeksiyon ihtimalini de göz ardı etmemeli mutlaka doktorunuza da danışın.