Arzu35 ay canım başlığı görünce şaşırdım 💁🏻♀️ Benim babanim bal ve poleni kendi yapıyor ben de bir yıldır tüketiyordum eşim arada kullanıyor. Ben korunmayı bıraktığım anda hamile kaldım hatta şaşırdım çok şükür dedim ama enteresan geldi 😊 bal polen birer çay kaşığı karıştırıp yiyordum hergün. Ama ben çörek otu yağı falan da kullanıyordum 💁🏻♀️ ( hiç birini bebek olsun diye kullanmadım gıdacıyım çok dikkat ederim sağlığıma. Ama bebeğimizi istediğimiz ay hamile kaldım şükürler olsun hatta ayın başında yumurtalıklarımda enfeksiyon ve mantar vardı ilaç kullanmıştım)