37+5 tim çatı muayenesi olduğumda. Muayene olduğum gün dr bebeğin başına değdim dedi. Eve gittim 4 saat sonra suyum geldi hastaneye geçtim sabahına da doğum yaptım… şimdiki aklım olsa muayene olmazdım. Her halükarda bebek kendi doğum şeklini belirledi 10 saat normal doğum sancısı çekip 3 cm açıklıkla sezeryan olmak zorunda kaldım.