Aynı durum bizdede var benimde bebeğim erkek perinatoloji deki uzman öyle söyledi riskli gebeliğe yönlendirdiler ordaki doktor da bunun iki sebebi var dedi birisi cinsiyeti erkek olan bebeklerde görülüyor bir digeri ise down sendromlu bebeklerde görülüyo dedi bunun uzerine bende bebege tam olarak down sendromlu diyemeyiz dimi diye sordum hayır erkek bebeklerde de sıkça görülen bir durummuş bunu duyunca cok col uzuldum ve eşim yanımda degil eğitimde kayinvalideyle kalıyorum uzunca bi sure psikolojisinden cikamadım ama yapcak bişi yok onun icin ayaktayız Allah’tan gelene de boynumuz kıldan ince ama oyle oldugunu düşünmüyorum hepimiz için hayırlısı olsun sağlıkla yabrularımizi kucağımıza almayi nasip etsin rabbim biraz uzun oldu kusura bakmayın bende bu konuda cok dolu hissediyorum paylaşmak istedim başlığı gorunce♥️