Bir kaç aydır doğum kontrol hapı kullanıyordum. Doktor bıraktırdı ve daha sonra pikassos diye bir ilaç verdi. Ama hala adet olamadım. Hamile miyim değilmiyim tam emin değilim. Eğer hamileysem 4 veya 5 haftalık olmuş oluyo. Yarın doktora gideceğim. Eğer hamile değilsem neden hala adet olmamış olabilirim? Bilen yardımcı olabilir mi? Pikassos ne işe yarar? Doktorum beni pek bilgilendirmedi ve direkt bu ilacı verdi. Doğum kontrol hapı bırakımı sonrası adet gecikmesi normal mi?