Kubra_haciomer Selam anneler, göğsünüz yara olmasın diye neler kullandınız ? Doğumdan önce bişeyler yaptınız mı ? 33. Haftadayım fikirlerinizi bekliyorum ♥️
Kediannesi1 Kubra_haciomer ben sudocrem kullandım doğumdan sonra, öncesinde sarı kantaron yağı kullanıyordum o işe yaradı
Kediannesi1 Aryaam evet ama doğumdan sonra pek kullanışlı olmuyor yıkaması zor oluyor öncesinde yumuşatmış oluyor ama iyileştirici özelliği de olduğu için işe yarıyor
Aaa122 Lansinoh krem kullanıyorum 30. Haftadan beri her akşam az sürüyorum 35. Haftamdayım zaten 40 ml almışım doğumda çatlamamasj için erken başladım 1. Doğumumda çok çekmiştim çünkü yaradan şimdi erken başladım yeter ki kanayıp acımasın çok zor
Aaa122 Kubra_haciomer yok silinmiyor hatta emzirirken de silinmiyor o yönden de çok iyi doğumdan sonra 10 gün falan da öyle kullanırım bebeğe bi zararı yok araştırabilirsiniz