YigitPoyrazMomm Heyecanlibekleyis61 benim sancılar var ama gelen giden yok😂😂 sakın kendini kasma dotkruna birak çok hızlı sürüyor ben o çatıdan sonra doktora bumu acı dedm gülmüştü😂
Heyecanlibekleyis61 YigitPoyrazMomm benim bugün hep toparlanmış şekilde kasılmış durumdaydı acaba bu doğumun belirtisi mi 😄 yaa inşallah benim de öyle güzel geçer
YigitPoyrazMomm Mrymozbek ay canım rabbim bir sancida kurtarsın insallah dualarım seninle inşallah yavrunu alacaksın hayırlısı ile ay çok güzel duygu ya😥😥🤲❤
Mrymozbek YigitPoyrazMomm 2 cm açılmam olmuş ama sancı çıkmadı bende hissetmiyorum sabah tekrar kontrole çağırdı bakalım Allah nasıl ne nasip edecek
YigitPoyrazMomm Heyecanlibekleyis61 suan yasadigin hersey dogum belirtisi canım belden başlıyormuş ağrılar öyle dediler inşallah güzel geçecek ben ilk bas ağladım korkmuştum sonra oraya yatınca kendimi boşa korkutum dedim😥😂
YigitPoyrazMomm mommyzx hayırlısı ile gelsinler canım zorlamayın kendimizi inan onun ağrısı daha çokmuş
YigitPoyrazMomm Heyecanlibekleyis61 amin inşallah canım benim ama ben bugun muayenden sonra tamamen düşüncem değişti biz bebek ila gelsin diye yapmadımz şey kalmıyor ya zorluyoruz kendimizi inanın değmez ne zaman hazır hissederse o zaman gelecekler eminim ve doğum için neler neler yapıyordum evde artık dinlenicem
pembebiranneadayi 39+6 uygulamaya göre son 1 ama tabiki kızımın gelmeye niyeti yok 🥹🩷 normal doğum olacak bekliyoruz 🫶🏼
YigitPoyrazMomm pembebiranneadayi sağlıkla gelsin canım hic üzülme bebisler keyfi ne zaman hazır olursa öyle gelecekler zorlamayalim kendimizi
Ece56 YigitPoyrazMomm son 12 normal doğum bekliyorum ben de. Cuma günü kontrolüm olacak bakalım. Sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏🏼
Heyecanlibekleyis61 YigitPoyrazMomm tabi ki bebeğimiz kendi ne zaman isterse o zaman gelsin 😊 bu yapılan yürüyüş egzersiz vs şeyler tamamen doğumu kolaylaştırmak amaçlı o yüzden ben yapmaya devam edeceğim
December YigitPoyrazMomm merhaba, beni hatırladın mı bilmiyorum yazisiyorduk. Ben doğurdum 36+3 de erken doğum oldu. İnanilmaz guzel bir duygu Allah sana da nasip etsin inşallah 😍
YigitPoyrazMomm December ay seni unutmadım ki ismini görür görmez mutlu oldum çok sevindim adına canım Allah analı babalı büyütsün inşallah🤲❤ çok sağol canım amin inşallah 😍🧿🧿