Haticedgn33 daha dün bu konuyu bizde konuştuk ve araştırdık. Kur’an da geçen her isim isim değildir arada edatlar da vardır. Örneğin Aleyna -üzerine, üzerimize- demekmiş ve Kur’an da geciyor. Veyahut isim olanlar Firavun Nemrut bunlari da koymak doğru değil. Bu sebeple manası güzel isimler seçildiği sürece böyle bir zaruriyet yokmuş. Peygamber efendimiz kişiye koyulan ismin o kişiyle bağlantılı karakter yapısı olur a da dikkat çekmiş. Dine göre tavsiye edilen halife veya önemli zatların isimlerinin koyulmasi ancak zorunluluk yok.