bernaesal Benim rahmimde perde olduğu için serklaj yapılmıştı, kanamam vardı, devamlı ilaç ve iğne kullanıyordum. O kadar kötü bir hamilelik geçirdim ki… moralimi hep yüksek tutmaya çalıştım hiç erken doğum yapacağım diye düşünmedim. Tabii insan korkuyor acaba bir şey olur mu diye ama hiç bu düşüncelere girmemeye çalıştım ve 38+2 de bebeğimi sezaryenle kucağıma aldım