Hayal23455 yani ben 11. Haftada düşürdüm ama tabi bebek 11 haftalık değildi kese boyutum 2 cm di öyle çok bir kan kaybım olmadı normal adet görür gibi oldu ağrıya gelince gözün korkmasın adet ağrısından fazla bir ağrı ama dayanılmayacak gibi değildi benim için ayrıca benimde kanamam yoktu düşük yapacağım güne kadar dışarıya gelen bir kan yoktu rahim işinde kanama olmuş en son düşük yapacağım gün kanama başladı dışarıya onda da lekelenme şeklinde başladı düşükten sonra adet görmüş gibi oldu kanama da birde canım herkes te durum farklı tabi benim doktorum uygun olduğumu söyledi düşük yapmaya bende ondan belledim eğer uygun değilsin kürtaj olacaksın dese öyle yapardım bu aşama da doktoruna güven ve güvenebileceğin doktora gitmeni şiddetle tavsiye ederim