aogoya ay haklısın canım ya doktor iyi dedi kese gorunmez dedim ama göründü dedi 7.1 mm dedi iki hafta sonea gel hem bebeği görürüz hem kalp atışını duyariz dedi ama tabi ben ilk bebegimi kaybedince kalbi durmustu bunda da kötü olabilecek şeyleri aklımdan atamıyorum bı dış gebelik dedim kese göründü şimdi taktım boş gebelik olur mu hayır normal gebelikle bı farkta yok ki belirti falan var yok diyebilelim