seraap evet kizlar sira bende dün post acmistim kasintidan dolayi ve ciger degerlerim cok yüksek cikti yarin kizim sezeryan ile dünyaya gelcek yoksa o da bende zarar görcez dua edin bize 🙏🏻🙏🏻
Tuos2306 seraap ay bende bugün sezaryen olmam gerektiğini öğrendim çatıdan dolayı en geç pazartesi alıcak. Çok değişik duygular yaşıyorum sennki bide yarın 😊 Allahım sağlıkla kavuştursun inşallah canım dualrımız seninle 🤲🏻
Melis_tugba seraap cok gecmis olsun kuzum ❤️ Seninde cektiğin nedir siğil sonra bu yinede şükürler olsun rabbim senide bebişide korusun neyseki zamanında olcak 🥰🥰🥰
Ozlmcgrci seraap bisey olmaz allahın izniyle 37.hafta da doğan bebekler sağlıklı doğuyor canım gönlünü ferah tut benim oğlum da 37.haftada sezeryan 'la doğmuştu çok şükür kuveze falan alınmadı 🙇♂️
seraap Tuos2306 bende de hamilelik kolestazi cikti canim normalde daha 14 günüm vardi cok degisik duygular icerisindeyim 🙆🏻♀️🙏🏻
Melikelikelike Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah canım. Kolay bi Doğum süreci olsun evladını sağ Salim kucağına almayı diliyorum 🤲😍
seraap Melis_tugba sorma canim bu sefer de hamilelik kolestazi kizim sag salim gelsin gerisi önemli degil darisi sana insallah ❤️❤️🙏🏻
seraap Ozlmcgrci yok canim öyle sey yapmiyorum heycan var biraz sadece kavuscam diye annelik nasil olcak diye 🙆🏻♀️