beyzanurytt Benim de sağ göğsümün altında sıkışma batma hissi vardı çok ağrıyordu bence çok normal organlar sıkışıyor haliyle ağrı yapıyor
ldilaraa yalnız olmadığıma sevindim doktoruma sordum testlerde falan bir sorun çıkmadı ama insanın yine aklı kalıyor acaba sorunmu var diye beyzanurytt