Eylul_annesi52 Allah kolaylık versin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin evladını. En önemlisi panik ve stres asla yapma, sakin ve çocuğun doğduğu için mutlu ve huzurlu ol psikolojik durum kesinlikle çok önemli ve süt gelmese de mutlaka emzir mümkün olduğunca dayanabildigin kadar uzun emzir gelmiyor diye panik yapma ayrıca kendimden tavsiye vereyim şekersiz kayısı kompostosu yapmıştım bol bol içmiştim bir de kimyonlu su içmiştim cok faydasını gördüm hemen gelmişti sütüm