Blueberry0 kızlar iyi geceler. 36 haftalık olucaz hala kızçemin ismine karar veremedik. eşim umay-güneş beğeniyor. Ben almila düşünüyordum. İsim önerisi yapar mısınız? Ne çikolata yaptırabildim ne kapı süsü🤣
Tgce_28 Bizde 23 haftalık olduk şuanda Azra ismi var ama hala bakıyorum bende içime sinen başa işim olursa değişebilir ☺️
Gamzeazem Blueberry0 ay bilmiyorum oğlum sarışın eğer kızım da sarı doğarsa katarım artık güneş eşim bi şok olsun ahahah