Efenin_Annesi09 Selam kızlar 34+4 günlük gebeyim bugün gün boyunca süt geldi aslında Su gibi bı 10 damla kadar geldi randevuma daha çok var sizde oluyor mu merak ediyorum ,bu arada ikinci gebeliğim ilkinde son haftada gelmişti ,erken değil mi daha sizce??
Egemoms1303 Efenin_Annesi09 27-28 haftada gelen çok varmış, sıkarsan erken doğumu tetikler diyorlar 🧐
Firstmomfirstchild Efenin_Annesi09 26. Haftamda sütüm gelmeye basladı hala akar :) sorun yoktur korkmayın
Efenin_Annesi09 kahvesever__ sıkmıyorum zaten erken gelmesi korkutu beni bir hafta gerilik var bebeğimde erken doğum olur mu diye korktum
Efenin_Annesi09 Egemoms1303 aynen biraz araştırdım da sıkınca rahmi uyariyormus doğumu tetikliyormus ama sıkmıyorum kı sorun orda