gamzecgr ben 36+4 haftalığım şu an 3 kg bebeğim. Doktor en geç 38 de sezeryanla almak istiyor. Benim kafam karışık 2 farklı doktora gidiyorum ama hangisinde doğum yapsam karar veremedim. Sizin ikiz olduğu için sezeryanla alırlar riske atmazlar muhtemelen ☺️ 500 gram daha alsa sizin minikler küveze filan girmeden hemen evinize giderdiniz.