Esracmmm Devlet hastanesinde isteğe bağlı sezaryan yok malesef hergün nöbetçi doktor farklıydı 3. Gün kontrole gittiğim doktor denk geldi o dediki seni bugün dogurtucam olmazsa sezaryan dedi suni veremeyiz daha fazla dedi ama sezaryan en son iş dedi sen normal doğurursun sana güveniyorum sağlam bünyen dedi .Allah razı olsun ondan iyiki normal yaptırdı o 3 gün mahfoldum ama bende sezaryani kaldiracak güç yok.Yanımda sezaryan olan bayan mahfoldu doğum sonrası 1 saat ayilmayi beklediler inim inim inledi o sırada bebek açlıktan çok ağladı ama ben doğurup hemen emzirmeye başladım ve çatalda 3 ikinmayla doğurdum 5 dakikayi gecmedi sanırım