Hasadser evet gebeyim sağlıklı çok şükür inşallah böyle devam eder sağlıkla kucağıma alırım ama insan da korku oluyor tabi maalesef 🥹 5ay önce oldum kürtaj doktorum üç ay korunmamı söyledi 2buçuk 3ay korundum korunmayı bırakınca birkez adet gördüm sonraki ay gebe kaldım . Üstelik kürtajdan sonra adet düzensizliğim oldu 25 16 30 21olarak gitti sizin de böyle birşey olursa korkmayın olumsuz düşünmeyin kontrole gidin doktor brşey yok diyorsa yoktur zaten. İnşallah en kısa zamanda duymak istediğiniz haberi duyar sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 😇🌸