Ben çakmak erdeme kadriye hanıma gidiyorum tavsiyeler üzerine gittim gerçekten çok iyi bir dr daha 9+3 teyiz ama başka bşr dr yüzünden psikolojim 7. Haftada alt üst oldu kadriye hanım çok iyi geldi bana ilgisi güzel ultrasonda bebeğe bakıp geçmiyor sende gör diye anlatıyor surası kafası işte bu kadar büyümüş vs arkadaşım 3 doğumunuda kadriye hanımla atlattı 6 yıldır tanıyor sağolsun bana da vesile oldu camlıca erdem için ise ilk doğumumda yeni açıldığından dolayı mıdır bilmem çok sık dr değişimi ve ilgisizlikleri yüzünden afiyette doğum yaptım suan nasıl bilmiyorum