Duyguerbasbozkaya Merhaba ayın 28 inde gebelik testim pozitif çıktı. Son adet tarihim 3 kasımdı. Dün sabah kan ve idrar tahlillerim yapıldı. Bugün çıkan sonuçlarda doktor temiz oldunu söyledi sonuçların 4-5 haftalık dedi ve betahcg 454 normal mi bu durumda acaba ??
Duyguerbasbozkaya Efenazz herkeste farklılık gösterme gibi bi durumu oluyor mu bu değerin yani 4-5 haftalık doktorun dediğine göre, bi arkadaşım 1500 olması gerekti bu durumda dedi bende tedirgin oldum
Efenazz Tabi ki herkesin farklı oluyor benim de yüksekti arkadaşımın düşüktü mesela hiçbir sorun olmadı, tedirgin olma kanaman olmadığı sürece