Şu 40 gün mevzusunu ben bi türlü çözemedim, kaynanam da tutturdu bizde bırakılmaz diye. Ben istemiyorum. Adapte olana kadar bi hafta yanımda biri olsa yeter. Sonra eninde sonunda yalnız kalacağız, ne kadar erken o kadar iyi. Ben bu süreci çalışma şartları uygunsa eş ile geçirilmesi taraftarıyım.