zeynonunannesiiii
zeynonunannesiiii
Aç tok fark etmiyor benim sonuçlarım bir buçuk hafta sonra çıkmıştı ikili tarama yaptırmadım ama üçüncüyü yaptırdım yüksek çıktı
Yüksek olup sağlıklı doğan çok bebek varmış takılma dediler inşallah sağlıklıdır bebeğim. Ama bilseydim yaptırmazdım çünkü yüksek çıktığı için sürekli aklımda insanın canı sıkılıyo kesin bişey değil tabikide sağlık sorunu olup olmadığı inşallah sağlıklıdır. sağlıklı olsun tabi ama her türlü kendi çocuğum tabikide kabulüz her haline. İnşallah güzel çıkar sonuçların sağlıklıca al kucağına bebeğini♥️bizlerinide umutöayın dualarınızda♥️